датинг

Сусрет са странцем, или остварење снова

Anonim

Прво сам размишљао о прекоморском младожењу када је моја дјевојка, која је 2004. године емигрирала у Њемачку под програмом јеврејске репарације, дошла у посјету својој домовини, која је сигурно отишла. Покривен европским сјајем, елегантна и самоувјерена дама која је изашла из авиона, мало је личила на Натасу, која је тамо одлазила, тако да сам ја на њеној позадини (обично дјелујући као “лијеп пријатељ”) некако увенуо.

Друго звоно је зазвонило када сам дошао код ње у Хамбург и схватио да желим да живим у Европи. Разумем да је добро, где нисмо, али сам толико уморан од тупости наших спаваћих простора, од прљавштине на улици и од грубости људи! На крају, било ми је доста да стојим на аутобуским станицама чекајући јавни превоз, питајући се да ли ће доћи трамвај или не! Желим бити у могућности да промијеним ауто након 3 године кориштења, а не поправљам свој за 10 година за редом (то ме коштало 5 година “живљења с банком”), желим да се возим у нормалним, а не испливаним лифтовима, уопће, желим се радовати живот, као угледни грађанин!

Стога, када сам стигао кући, нисам узалуд трошио вријеме, већ сам почео активно тражити брачне агенције које су усмјерене на међународно упознавање. Искрено, требало је доста времена - али сам нашао агенцију за брак која ми је уредила мој контингент просаца.

Два дана касније, примио сам прво писмо из Швајцарске, али младожења се тако живо насликао да се одмах поставило питање: "Зашто још увек иде нежење?" Али да би се присетио свог давно заборављеног енглеског ( иу одсуству најбољих понуда), ушао сам у кореспонденцију с њим. Када „младожења“ није желео да се пребаци на Скипе режим, моје последње сумње су биле распршене - пала сам на обожавалицу епистоларног жанра, за који брак једноставно није заинтересован. Затим је дошло неколико писама, чији аутори очигледно нису били "хероји мог романа", али за шест мјесеци активне кореспонденције издвојила сам девет кандидата за потенцијалне просце који су ми уредили у сваком погледу.

Са њима сам отишао на цхат на Скипе. Наравно, испрва је то било паклено тешко, јер немам много енглеског. И овде сам морао још једном да се уверим да се страни познаници не разликују од наших - сви су мало наклоњени, па су њих двојица „испала“ (ја нисам љут на њих - проценили су ме фотографијом од пре 5 година). од најбољих периода живота), ја сам одбио три. На интернету, они варају све, али да узмемо неколико килограма или неколико година мало је једна ствар, али лагање безобразно је, извините ме, нешто друго. Али четири кандидата су ми се обратила. Могли смо сатима да разговарамо, али жудила сам се да се оженим у иностранству, па сам одлучила да нешто мало натјерам, а брачна агенција је организовала њихову посјету “на моју територију”, тј. то Мосцов.

У принципу, све је ишло одлично. За то време, поново сам био у стању да се сетим да сам жена, а не "тетка", чуо сам много комплимената поред луксузних букета, и што је најважније, испало је да сам добро прошао на енглеском језику у протеклих шест месеци! Али било је тренутака које се сада не могу сјетити без смијеха. Дакле, један кандидат се појавио на састанку у хавајској кошуљи и кратким хлачицама! Разумем висину лета, врућину, али ипак - дошао си "до младенке", зато буди вредан да изгледаш прикладно! Ја сам "мирисала" као да сам на одмору, али на крају сам цијели дан свирала као водич-водич на пети од девет центиметара, а осим тога у вечерњим сатима нисам смио у ресторан с таквим господином, морао сам бити задовољан малим кафићем. Али Петар није извукао закључке, па ме је сутрадан чекао у величанственој панами и морао сам доносити закључке.

А са другом нисам био толико смешан: након краљевске вечере у једном од најбољих ресторана у Москви, он је желио да настави, али није улазио у моје планове за секс, што је Ханка јако нашкодило. Сјај цивилизације је буквално одмах одлетио с њега, и инстинктивно сам осјетио да је боље не шалити се с том особом. Добро је што смо били на јавном месту, па сам се окренуо и отишао, а ујутро (морао сам га одвести на аеродром), девојке су рекле да ми је брзо нашао замену у лице локалног повереника. На овом састанку је завршено. Одвео сам га на аеродром са чистим срцем и сигурно заборавио.

Следећи корак био је мој повратак у Канаду (Торонто) и Аустрију (Салзбург). До тог времена, обојици сам се јако допао, а нисам знао кога да изаберем. Обоје су били позитивни у сваком погледу, љубазни, осетљиви, нежни ... Генерално, жена која је морала да бира између два достојна кандидата требало би да ме разуме. Одлучио сам да путовање буде тачно, тако да сам први пут отишао у Канаду. Све је било сјајно - Марк ми је успио направити праву бајку, подсјећајући на романтични филм. Али, нажалост, нисам осјетио искру која пали срца људи.

Летела сам у Салзбург са тешким срцем, јер сам схватила да ако не будем осећала блискост и ватру са Феликсом, морам поново да изаберем ... Али чим ме је срео на аеродрому и рекао на руском: "Здраво!" Волела бих да останем са њим како бих живела заједно у великој кући, одгајала децу и шетала пса, великог таквог пса. Вероватно је Фелик осетио моје расположење, тако да није рекао никакве глупости, већ је само загрлио и пољубио се, први пут за сва наша познанства. Никада нисам помислио да бих волио "краља дијаманата", моја страст су били "врхови одијела", а онда се нисам препознао. Није ме било брига ако ме оженио или не, заборавио сам на меркантилне планове да се сместим у иностранство, само сам хтео да будем са њим ...

И мој сан се остварио, он ми је дао понуду, а ми смо сада ангажовани. У августу, одмах после мог рођендана, имамо венчање, а сада ја, то јест, завршавамо све папире у Москви и одлазимо за Салзбург заувек, јер нас чека велика кућа, али је празна, тако да још увек морамо да рађамо децу. и купи великог пса ...